Пікуль Вікторія Станіславівна
Бажана посада: Менеджер із закупівель
Освіта вища: Спеціаліст з обліку та аудиту, Полтавська державна аграрна академія (2004 – 2008)
Особисті вміння та навички:
• організація закупки продукції та оприбуткування на склад;
• ведення складського обліку продукції, робота з номенклатурою та кодами УКТЗЕД;
• організація продажу продукції;
• планування маршруту переміщення продукції із-за кордону та по території України, визначення оптимальних та економічно обґрунтованих маршрутів;
• аналіз ринку послуг з перевезення, укладення договорів про перевезення; контроль руху товару;
• робота із митницею;
• планування бюджетів;
• робота в програмі 1С Підприємство 8;
• розширення клієнтської бази та робота з контрагентами;
• впевнений користувач ПК (інтернет, електронна пошта, Excel, Word);
• маю посвідчення водія категорії «В» та досвід керування автомобілем, готова до відряджень;
• вмію вести ділові переговори, обізнана з культурою спілкування, маю професійну дикцію, приємної зовнішності;
• вільно володію українською, російською мовами, німецька та англійська – середній рівень.
Досвід роботи:
Лютий 2012 – по сьогодні: менеджер ТОВ «Техлайт». Активні продажі; планування та організація поставок імпорту; робота із митницею; укладення договорів купівлі-продажу, поставки та перевезення; співпраця з диллерами; тендерні закупівлі; планування бюджету; робота у програмі 1С (первинна документація, номенклатура, склад), ведення клієнтської бази, документообіг, складання щомісячних звітів по роботі компанії, статистичний облік. Робота у програмі Клієнт-Банк: здійснення платежів в нац. валюті та євро, виписки, виплата заробітної плати працівникам, виплата мат. допомоги).
Квітень 2011 – листопад 2011: менеджер по роботі з клієнтами Групи компаній «Біона». Проведення ділових переговорів, активні продажі, презентації, робота у відрядженнях, ведення клієнтської бази, консультування по продуктах компанії, супровід документації.
2004 – 2008: Менеджер, бухгалтер у приватного підприємця. Активне залучення нових клієнтів через інтернет-ресурс, періодику; переговори та контроль за договірною роботою, надання консультацій та планування робочого часу, робота з готівкою та з банком, ведення звітності та її подання за термінами до інстанцій, контроль заборгованості, робота в програмі 1С Підприємство 7. |